۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
استقلال همچنان حاشیه ساز | هیچ مشکلی آبی ها را تهدید نمی کند؟
بازدید:۷۹۵
صدآنلاین | اوضاع و احوال پیچیده استقلال هر روز بغرنج‌تر از قبل می‌شود و این در حالی است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کنند تا هر طور شده وانمود کنند اوضاع این باشگاه بر وفق مراد است و هیچ مشکلی استقلال را تهدید نمی‌کند!
کد خبر : ۱۲۳۳۵

بعد از فروکش کردن سروصدا‌ها و حاشیه‌های مربوط به سازمان خصوصی‌سازی که البته به هیچ جا هم نرسید حالا نوبت سازمان بازرسی کل کشور است که به پرونده تخلفات باشگاه استقلال ورود کند. البته بنا به گفته رئیس این سازمان هنوز هیچ جوابی از مراجع ذی‌صلاح از جمله وزارت ورزش در خصوص وضعیت باشگاه استقلال دریافت نکرده‌اند. رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت که در خصوص موارد متعددی درباره باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان توضیح خواسته، اما جوابی نگرفته‌اند. ذبیح‌الله خداییان با اشاره به وضعیت باشگاه استقلال گفت: «از سال گذشته به مسائل این باشگاه ورود و در شرحی مفصل موارد متعددی به وزیر ورزش و جوانان منعکس کردیم، اما تاکنون پاسخی از سوی وزیر ورزش داده نشده است. در خصوص موارد پرداختی‌های صورت گرفته که منطبق بر قانون نبوده است، از وزیر ورزش توضیح خواسته‌ایم و منتظریم تا ایشان پاسخ دهد.»
روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان با تأیید اظهارات مطرح شده توسط ذبیح‌الله خداییان،  رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: «درباره مشروح ایرادات وارده به عملکرد شرکت فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال در تاریخ ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از طریق دبیرخانه محرمانه وزارت ورزش و جوانان این نامه واصل شد که بلافاصله در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بازرسی، رئیس مرکز حراست، معاون ورزش قهرمانی، معاون توسعه منابع و مدیرکل حقوقی وزارتخانه جلسه‌ای تشکیل شد. طبق صورتجلسه مقرر شد کارشناسانی از بازرسی، حراست، حقوقی و دو نفر کارشناس مالی در شرکت مستقر و نسبت به بررسی عملکرد و ارائه گزارش جامع اقدام کنند تا بعد از احراز هرگونه تخلف یا جرم مراتب از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری شود. حسب بررسی‌های انجام گرفته، گزارش وزارت ورزش جوانان آماده شده و هفته آینده به سازمان بازرسی کل کشور ارسال می‌شود.»
چنین افسارگسیختگی و بلبشوی مدیریتی در فوتبال کشور سابقه نداشته است. البته این موارد مربوط به امروز یا دیروز نیست، اما عیان شدن این حجم از سوءمدیریت و فساد مالی در یک باشگاه و تلاش برای مخفی نگه داشتن آن، در حالی که برای عالم و آدم روشن شده در نوع خود بی‌نظیر است. باید منتظر ماند و دید این ماجرا به کجا ختم می‌شود و سرانجام باشگاه استقلال چه خواهد شد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها